چالهان اوغلو:از پیشنهادبارسا احساس غرور میکنم

 

هاکان چالهان اوغلو، هافبک ترک تبار بايرلورکوزن، مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 21 ساله، تابستان گذشته با قیمت 14.1 میلیون یورو از هامبورگ به لورکوزن پیوست و تاکنون 6 گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده،از جمله گل حساس به اتلتیکو مادرید در بازی رفت یک هشتم لیگ قهرمانان(1-0 لورکوزن). 

هفته گذشته رسانه های آلمانی از پیشنهاد بارسلونا برای به خدمت گرفتن این بازیکن خبر دادند که بلافاصله ایجنت چالهان اوغلو عنوان داشت که این پیشنهاد را رد کرده است . 

این بازیکن روز گذشته در مصاحبه با TRT گفت:" از رسیدن پیشنهاد بارسلونا احساس غرور می کنم. افتخار می کنم که باشگاهی به بزرگی بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن من شده؛ هر چند که هنوز این پیشنهاد، رسمی نیست. من اهداف درازی در ذهنم دارم ولی مهمترین هدف من در حال حاضر کمک به بایر لورکوزن برای شکست دادن اتلتیکو و رسیدن به یک چهارم لیگ قهرمانان است. سپس خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 اسفند 1393 | 1:34 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.